2020. június 4., csütörtök

Happy day 57.

Ma végre elintéztem Kispasi babakötvényéhez az adategyeztetést. Igen, nem tévedés, jól írtam: egy jelenleg is kiskorú gyermek 12 évvel ezelőtt nyitott számlája, amihez én vagyok a felnőtt. Lemásolták a személyi igazolványát és a lakcímkártyáját, aláírtam, azt is hogy oldották a számla lezárását. Mindezt úgy, hogy tőlem semmiféle azonosítót nem kértek, ennyi erővel anyukám is lehetett volna aki a gyereket elkíséri. És ha elvesztettem volna az iratait? Egy ideje már ráadásul ezzel a levéllel együtt hordtam...oké, hogy ezzel a számlával még öt évig semmit nem tud kezdeni, de akkor is...vagy csak én gondolom túl?

Bolond idő van ma, reggel iszonyatos fejfájással ébredtem, délelőtt egész jó idő volt de aztán úgy feltámadt a szél, hogy a korlátról leszedtem a ládákat. A hatalmas fejű piros muskátlikat letörte mire észrevettem. A lógókat még hagytam, de rendesen pörgeti őket a szél.

A nap többi részében küzdöttem a tanulással, de ez a szenvedések csúcsa most nekem...

Muskátlik a szél előtt

Kinyílt végre az első estike (?)

Szépséges piros petúnia

Virágözönben a fukszia

Erősödnek az áttelelt futók is

Halványlila, de pár nap múlva jobb képek is készülhetnek

Eperbújócska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...