2020. június 12., péntek

Happy day 65.

Ma is folytatódott a nagyon sokat dolgoztunk folyamat. Már megszoktam, egy év vége az iskolában ilyen, most ráadásul a villámgyorsan megszervezendő táborral megspékelve. Szeretem az iskolát, szeretem a munkámat, a gyerekek hiányoznak, az irodai hangulat ma megint olyan volt mint régen. Jó volt ott lenni.
Közben a gyerekek itthon töltötték a napot, Egyszemlánynak szigorlata volt, napok óta jóformán alig láttam, annyit tanult, de megérte, négyest kapott. Büszke vagyok rá, csodálom a kitartásáért. A jövő héten még egy vizsga és felszabadul egy kis időre. A fiúk szétszéledtek mostanra, Nagyfiú barátnőzik, Kispasi apás hétvégét tart, sok hónap óta először alszik ott. Lassan visszaáll az élet a normálishoz, megszokotthoz közelibe. Nyilván olyan nem lesz, azt hiszem sokkal jobban fogjuk kerülni a zsúfolt helyeket, zárt téri programokat. Sajnos az idén nyáron azt hiszem még a Balatont is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...