2020. június 13., szombat

Happy day 66.

Csendes csajos szombat.
Reggel kis csavargás a piacon aztán tanulás. Ez volt a terv, de a piac a lustaságunk miatt kimaradt.Jó nagy butaságot követtem el amikor belekezdtem ebbe a suliba...vagy ki tudja...majd az élet eldönti, de a tanulás nehezen megy, bár a téma érdekel és szívesen foglalkoznék segítségre szoruló gyerekekkel. Nehezen ment a tanulás, délutánra olyan fura idő lett hogy megfájdult a fejem és mintha átment volna rajtam egy úthenger.
Na, majd holnap...
A mai nap öröme hogy napoztam egy kicsit, de tényleg kicsit, mert vakította a fehér könyvlapot, nem tudtam olvasni...ha nem olvastam akkor azon kattogtam hogy miért cseszem el az időt...
Még boltba se mentünk el, azt esszük hétvégén amit itthon találunk, szerencsére azért éhen nem halunk mi ketten lányok 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...