2020. június 14., vasárnap

Happy day 67.

Csajos vasárnap, a fiúk csak holnap jönnek haza.
Tanultunk, sokat ettünk, nassoltunk, délután egy kis bevásárlás, séta a könyvesboltba, elköszönőajándékért.
Napoztam, élveztem. Szeretem a nyarat.
Tegnap éjjel jókora vihar volt, dörgés villámlás ahogy az nyáron lenni szokott. Kimondottan jólesett, mert délután már olyan nyomott volt az idő...ma délután hasonló, illetve a nyomottság után csendes eső esett, órákon át. Ismét bebizonyosodott hogy jó helyen lakunk, a környező falvakban és az ország több pontján is irtózatos károkat okozott a vihar.

Drukkolj Világ, holnap vizsga...tanultam, de tanulhattam volna többet is úgy érzem...Szükségem lesz egy hatalmas adag szerencsére...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...