2021. március 29., hétfő

Happy day 21.

 Érdekes hétfő. Már szünet van a suliban, de azért figyelni kell a történéseket, az oltás miatt főleg. Jó lenne ha vége lenne ennek a tilalmakkal, félelemmel teli időszaknak. Reggel tudtam meg, hogy egy nagyon jó ismerősöm kórházba került. Alapbetegségekkel nem rendelkező velem egyidős srác. Ijesztő...

A kedvenc fánk a szomszéd ház mellett teljes virágba borult, ez a tavasz kezdete, családilag hivatalosan 😃


Egyszemlány megérkezett aztán tovább is ment...lassan felnő, dolga van. Sütöttem egy kenyeret neki, elvitte, főztem is nekik, majdnem mintha kollégiumba menne. De pár nap és visszajön.

Viszonylag sokat ücsörögtem az erkélyen, kötögettem, élveztem a napsütést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...