2021. március 30., kedd

Happy day 22.

 Ma már szünet van, nem kellett dolgozni menni. Elfoglaltam magam olyan dolgokkal, amelyek nem látványosak, mégis meg kell csinálni: evéshez használt bambusz alátéteket lesikáltam, lemostam a gáz melletti pultot, a belső csücsköket is, ahol a napi takarítás nem elég alapos. Lemostam a bejárati ajtót, fertőtlenítő szerrel is, kiselejteztem és összepakoltam a fűszeres és teás polcot, fiókot. Ezek csak akkor látszanak ha az ember sokáig nem csinálja, mégis sok időt elvesznek. 

Délután Kispasival teáztunk az erkélyen, de hűvös volt, kellett a pulcsi. Olyan aranyos volt, elpityeredett...hogy neki milyen jó...és milyen jó volt a karácsony, a karantén, hogy együtt voltunk, itthon. Milyen apró dolgok ezek, de ha ő ettől boldog akkor valamit jól csináltam, azt hiszem.

Délután megjött az sms, csütörtökön kapom az oltást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...