2021. március 9., kedd

Megy az idő

 Már március eleje van, kicsit elhanyagoltam a blogot...

Ami a legfontosabb: ennyire boldog már nagyon nagyon ezer éve voltam és ennyire jól is kb akkor éreztem magam a bőrömben. Mindkét esemény egyelten ember miatt van, a Szerelmem. Csodálatosan alakul a kapcsolatunk, a kezdeti fellángolás tart, sőt fokozódik és egyben átalakul. Egyre jobban részesei vagyunk egymás életének még úgy is hogy ritkán találkozunk. Ezek azonban hosszú együttlétek, mindennapos dolgok, elintéznivalók is vannak benne, neki is nekem is, család, gyerekek, főzés, mosás, kirándulás, társasjáték, nagy séták és beszélgetések is beleférnek. És persze az egymás után több együtt fekvés és együtt ébredés. Ilyenkor még mindig úgy érzem, valaki csípjen meg, nem lehet hogy ez velem történik, nem lehet hogy álmaim hercege tényleg itt van és ennyire szeret engem. Az elmúlt évek, az elmúlt házasságom nem erről szólt.

A gyerekek itthon vannak, hónapok óta online tanulás van. Bevallom, én szeretem. Szeretem hogy itthon vannak, hogy együtt vannak, hogy segíthetnek egymásnak ha kell vagy csak együtt játszhatnak ha úgy van kedvük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...