2021. március 11., csütörtök

Happy day 3.

 Ma újra munka, az irodában. Nem volt sok munka, azt gyorsan megcsináltam. Jó lett volna egy kicsit a kertben tevékenykedni, de olyan bolond szél fújt hogy elnapoltam a feladatot. Majd holnap vagy a jövő héten. De a sárga bokor kivirágzott (talán som):


Délután elkezdtem rendet tenni magam körül, először a szobámban. A kézimunkás szekrényke volt a kiszemelt, ha kész lesz teszek képet. Az előtte állapotról nem csináltam. Kiszedtem belőle mindent, a fiókok borítását is, kimostam, lemostam, aztán elmentem vásárolni, pihenésképpen. Á dehogy..kellett. Este visszapakolás, de még nem tökéletes a rend. Találtam megint egy csomó ötletet, csak idő nincs hozzá...de úgy érzem lesz. Olyan sok a beteg, mindenhonnan ezt hallom, már a közelemben is vannak, egyre biztosabb vagyok benne hogy ez nem csak két hetes vagy egy hónapos lezárás lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...