2020. április 11., szombat

Happy day 3.

Holnap Húsvét...ezt az ünnepet igazán sose szerettem, bevallom, nem is értékeltem. A legjobb az együttlét volt benne. Ez az idén elmarad, nem mehetünk a Szüleimhez. És a karantén miatt egyébként is olyan fura minden, ez is...nem is vettem a gyerekeknek semmit, annyira hirtelen történt a maradjotthon és a minden bezár és én szót fogadtam. Persze, egy kis édességet azért kapnak :). A múltkor beszélgettem velük erről, a Kispasi volt az, aki azt mondta, a főtt sonka és a tojás, a húsvéti reggeli a legjobb az egészben, ha az lesz, akkor az neki már elég. Az lesz :).

Festettünk tojást:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...