2020. április 28., kedd

Happy day 20.

Kedd...nem mintha nem lenne teljesen mindegy milyen nap van, egyik olyan mint a másik 😊

Ma lazulós nap volt, nem főztem ebédet se, rendeltünk pizzát. Mondhatnék olyan mostanában divatos dolgokat, hogy támogatom a környékbeli kisvállalkozást, a hazait, az igazság pedig az, hogy nem volt főzés ötletem. Két-három havonta el szoktunk menni ebbe a pizzériába, most hazahozattuk.

Délután bicajoztunk egy kicsit, most csak 5 km volt. Igaz, hogy nem ez volt a fő cél, mágneshorgászni mentünk. Ez Kispasi legújabb hóbortja, én meg a névnapi ajándékaként támogattam benne. Egy csatornaparton voltunk, ő lelkesen dobált és a végére kb egy maréknyi rozsdás szöggel lett gazdagabb. Az élménytől boldog, ragyogó szemmel mondta hogy már elfáradt, menjünk haza. Közben én sétáltam, a fűben fekve élveztem a napsütést.

Akcióban 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...