2020. április 12., vasárnap

Happy day 4.

Húsvét vasárnap
Ma komolyan elgondolkodtam rajta, hogy nem jó címet adtam ennek a sorozatnak, karanténnapló jobban fedné a valóságot talán.
Szép békés igazi családi reggelink volt, aztán mindenki visszabújt az ágyába és aludt még...talán csak a Kispasi nem, tegnap este éjfélig ment a játék megint...és aki éjjel legény, nem volt nappal is.
Ebéd előtt begyúrtam egy fátyol kalácsot. Új családi kedvenc, finom, lágy, fahéjas. A mai annyira gyorsan elfogyott, hogy nem tudtam lefényképezni, de pont olyan lett, mint ez, az első:



Kisült, a gyerekek társasoztak ebéd után és pillanatok alatt elfogyott. Én meg napoztam. :)
Délutánra Kispasi nagyon elkeseredett. Ma az ő lelke lett romokban a karantén miatt, a máskor nem is annyira barátok hiánya miatt. Sírt, megvigasztaltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...