2020. április 18., szombat

Happy day 10.

Kijárási korlátozás ide vagy oda, miután egész héten rendesen elvagyunk a négy fal között, ma nyomós indoknak éreztük Eszter kötelező feladatait. Gyomnövényt és valamilyen beteg fa hajtását kellett gyűjteni. Hogy ne legyen túl egyszerű, 20 darabot...tehát kirándultunk. Igyekeztem nagyon olyan helyet választani, ahol nincs sok ember, ez sikerült is. Másodszorra már olyan erdősávot is találtunk, ahol többféle fa volt, egy-egy fodros vagy hibás levél is előfordult szerencsére. nekünk szerencse, nem a fának.

Borostyános korhadt fa

Kezd virágozni a repce

Sövény volt egy ház mellett ez a csodaszép 
A kedvem sokkal sokkal jobb mint az elmúlt napokban. Ennek oka, hogy reggelre elhatároztam, hogy nem agyalok, amin nem tudok változtatni, azon feleslegesen rágódok...sokkal jobban is aludtam, leszámítva az iszonyatos fejfájást, ami miatt a napot gyógyszerrel kezdtem és csak nyolc óra körül másztam elő az ágyból. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...