2020. április 23., csütörtök

Happy day 15.

Voltam dolgozni, ez öröm, hogy van hol :)

Közben a gyerekek itthon befejezték az ebéd elkészítését és nagyjából el is fogyasztották, ez csak azért meglepő, mert hal volt, ami nem a kedvenc. Ám én olyan zord anya vagyok, hogy időnként a nem kedvenc ételekből is enni kell.

A mai nap legnagyobb öröme mégis az, hogy a Szüleimet sikerült meglepni, finom sajtokkal. Innen kaptak egy kis kóstolót, a tulajdonos maga vitte el. Boldoggá tett a rugalmasságával, a segítőkészségével, a szüleimet meg a sajtokkal. A Facebookon sok csoport alakult már a karantén hatására, a kézművesekben mindig van egyfajta összetartás. Egy ilyen csoportban találtam a Vámosi Sajtházra, meg még egy csomó csodaszép kézműves alkotásra. Még emésztgetem kicsit a gondolatot, de azt hiszem hamarosan nekiállok a karácsonyi ajándékokat megrendelni innen-onnan. Hiszem, hogy ha segítünk egymásnak, ha hazait vásárolunk, ha kiskereskedőtől vásárolunk, akkor hamarabb kilábalhat az ország ebből a helyzetből.

Ez a kis lila virágocska tulajdonképpen gyom...tegnap szedtük a biciklitúrán. Olyan szép hogy egy tövet a préselnivalón kívül is szedtünk, elültettem, remélem megmarad.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...