2020. május 5., kedd

Happy day 27.

Érdekesre sikeredett a nap, pedig úgy indult mint bármelyik. Délután hívott egy barátnőm, bajban van, segítséget kért. Sokáig beszélgettünk telefonon, aztán autóba ültem és mentem segíteni.Érdekes kapcsolat ez az életemben. Ahogy az a helyzet is rendkívüli, amilyen utat bejárt az ő élete mióta ismerjük egymást. Kegyetlen helyzetbe került, a kiutat nem látja ő sem, én sem, ha kívülállóként nézem. De intő példa a jövőre nézve, egy bizonyos szintnél jobban nem szabad beleszeretni senkibe és hinni neki. Azt hiszem az önállóságom, a szabadságom mindennél fontosabb, de nem véletlenül kell vele végigcsinálnom ezt a történetet már több mint egy éve, ebben biztos vagyok.
Ezen kívül teljesen normális, átlagos karanténnap volt. Sokat főztem, sütöttem palacsintát, holnap dolgozni megyek, ne legyenek ebéd nélkül a gyerekek. Jelentem, sikerült: maradt!

Kezdődik!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...