2020. május 19., kedd

Happy day 41.

Ez egy semmilyen nap volt, a többi semmilyen közt. Ma se történt semmi rossz...de jó se...
Az idő is pocsék, bár reggel még reméltem hogy ebéd után lehet napozni...nem lehetett, egész nap hol esett az eső hol nem. Nem is mozdultam ki ma sem. Nem olyan rossz ez a karantén, egy ilyen antiszociális embernek mint én, főleg nem. Egy ideje nem kérdezem meg senkitől hogy hogy van...tőlem se kérdezi senki, nem hiányzom senkinek. Ez most egyáltalán nem zavar. 
Ma nagyon rossz kedvem volt, utálom hogy egyedül vagyok, megint szingli...megint egy újabb magányos nyár...és a többi, a sok terv amit szeretnék, még halasztódik...
Írnom kellene egy dolgozatot, de csak tologatom magam előtt...nem tudom mit és hogyan kellene, olyan dologról írni amiről fogalmam sincs...le kellene írnom hogy csináltam valamit, amit még sose láttam...ma éjjel meg akarom írni a nagyját, mert már nyomaszt.

Mai kreativitásként bodzazselét csináltam:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...