2020. május 10., vasárnap

Happy day 32.

Vasárnap, egy laza nap. Nem kellett főznöm, egyrészt mert az én drága jó anyukám főzött nekünk tegnap, másrészt mert kettesben voltunk Kispasival. Reggel korán ébredt, utána bebújt mellém és aludt fél tízig. Ebéd után én aludtam egy nagyot. Szerettem volna napozni, de hiába sütött a nap, fújt a szél és nem akaródzott kibújni a melegítőnadrág hosszú ujjú póló összeállításból.
Délután elmentünk az OBIba és nagy beruházást végeztem a következő évekre: vettem két új virágládát, a régiek már nagyon kopottak, annyira, hogy lentről is látszik.

Napról napra több virágja nyílik ki:


Néhány nap múlva virágozni fog a levendula is:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...