2020. május 7., csütörtök

Happy day 29.

A tegnapi nap érdekesen zárult: rákérdeztem egy ismerősre, akivel a fiaink egy osztályba járnak és aki szintén egyedülálló, hogy mi van velük, hogy bírják. Olyan panaszáradatot zúdított rám, hogy alig tudtam mit mondani. A gyereke, a munka, a szülei...de ő olyan, aki soha nem elégedett semmivel, és ez nem jobb teljesítményre, változtatásra sarkallja, hanem morgós lesz. Beszélgetés közben azon gondolkodtam, hogy vajon miért történt ez a két találkozás, beszélgetés egy héten belül az életemben. Miért vagyok jó panaszkodást meghallgatni?
A karantén alatt akiktől jólesett volna hogy megkérdezzék, mi van velünk, nem kérdezték. Kérdezték viszont olyanok, akiktől nem számítottam rá...és nem azért, mert összefutottunk az utcán és nem lehetett kitérni. Ma is volt ilyen eset, kimondottan jólesett.  Az ilyen helyzetek is jók a másokkal való kapcsolataink felülbírálatára, átértékelésére. Jelentem, megtettem 😊
Ma délután vásárolni voltunk, végre együtt, Kispasi kinőtte az összes nem melegítőnadrágját. Kapott farmerokat és fodrászhoz is eljutott. Az egy hete ősemberformájú szakállas nagyhajú Kispasim csinos fiatalemberré változott.
Megleptem magam egy csodaszép hibiszkusszal. Boldogság van, nagyon nagyon szeretem, csak az a baj hogy nem tudom sokáig életben tartani őket, az újabb virágoztatás meg főleg nehezen megy.
Volt még rózsaszín, piros, citromsárga, narancssárga. Legszívesebben mindet elhoztam volna 😊😍



Délelőtt készült egy Dragomán-kenyér, kis módosítással. Került bele teljes kiőrlésű liszt, szezámmag és chia mag. Egy kicsivel több vizet tettem hozzá és három evőkanál étolajat reggel, az első hajtogatásnál. Volt már ennél magasabb kenyerünk, de ilyen puha és vékony héjú még nem.


Ebédre lencselevest főztem meg muffint sütöttem. Szalonna, hagyma, kolbász és csemegeuborka volt benne. Volt, mert mind egy szálig elfogyott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...